Reiser

Kjekt på Voss

Denne veka har eg vore på Voss med Anita, Ina og Randi. Det har vore superkjekt! Anita har fått meg med på joggetur kvar dag, ho er så inspirerande og motiverande! Vi har ogs...

Strandlivet

Det var vel litt overdrevet. Vi har budd på bassengkanten i ei heil veke no. Siste kvelden ville vi ta litt bilete. Eg må jo dokumentere det første badet mitt her....

Ferie på Rhodos

Her er litt bilete i frå turen vår til Rhodos. Kroppen har fått slappa maks av, det er digg. I morgon reiser vi attende til Bergen. Fleire bilete kjem etterkvart:

Oslo, baby!

Forrige helg var eg i Oslo med Natascha og Anders. Det var fole kjekt! Eg tok nattoget til Oslo. Det skal eg vel aldri gjere igjen, då eg ikkje fekk sove i det heile tatt. I Oslo fekk eg sove ...

Pokemonjakt i Odda

På tide å klekke litt egg. Då må vi ut og gå. Helst 10 km.

Finland, baby!

I helga har eg og Natascha vore i Helsingfors. Det har vore så kjekt! Vi har shoppa ein del, ete mykje og vore litt turistar. Adjø for denne gong, Finland. Og tusen takk til BESTE Natasc...

Mammografibussen på Stord

No er eg på jobb med mammografibussen på Stord. Her storkosar vi oss. I går kom storebroren min, Gunnar, på besøk. Det var fole kjekt! Då gjekk vi alle fire tur i den ...

SPINALÓNGA

I går var vi på nok ei utflukt. Eg hadde tenkt å legge ut frå søndagsturen vår til Samaria først, og hadde komt ganske langt i innlegget då bloggappen min kl...

Ootd

I dag har vi vore i gamlebyen igjen. Det betyr at vi har vore på shopping! Yes! Eg kjøpte meg eit par skjørt, ei skjorte og nokre smykker. Og her er shoppingantrekket mitt: Svart bod...

Pool Party

I dag fekk alle fire plass ved bassenget, så då var vi der heile dagen. Vi åt lunsj ved bassenget og seinare på kvelden åt vi middag på hotellet. Og så vart det s...

Leoniki Bay

På stranda i går var det lite folk. Få barn og ingen masete selgarar. Det passa meg utmerket. Flagget viste raudt, så ingen av oss bada i går. Alle las kvar si bok: eg og m...

Tur til Gramvoussa og Balos

I går var vi på tur til Gramvoussa og Balos. Først tok vi buss frå hotellet, forbi Chania og til Kissamos, deretter med båt over til Gramvoussa. Gramvoussa er kjent s...

Gårsdagen

I går regna det og var ein del overskya. Vi rakk litt sol ved bassengkanten før vi spelte squash og åt middag ute. Outfit: eg trur eg kjøpte denne kjolen i Spania for nok...

Gamlebyen i Rethymno

I kveld var vi i gamlebyen og kika litt. Først var vi oppe i Fortezza-festninga. Då hadde vi utsikt over heile byen. Eg følte nesten at eg var i Age of Empires, sjølv om Kreta i...

Ootd

Dagens ootd er eit pool-antrekk. For i dag har vi nemleg berre vore ved bassenget. No skal vi ut og ete i gamlebyen. Kjole frå Lindex, bikini frå Change og sko frå H&M ☺ Foto:M...

Kreta- outfit of the day

Då er eg komt til Kreta, endeleg! Mamma, pappa og Helge møtte meg utanfor hotellet, og det var SÅ kjekt å treffe dei att! I dag har vi vore på stranda heile dagen. Temperat...

God ferie

Då har eg endeleg ferie. God sumar!😁

Påsketur til Fjørtofta

Mamma, tante Lena og eg var på Fjørtofta palmesøndag til tysdag. Det var fole kjekt. Vi overnatta med onkel Leif og på Nygjerdet. No har eg endeleg fått gått på &...

Besøke Natascha og Anders i Oslo

Etter besøket vårt i Stavanger reiste Øyvind og eg vidare mot Oslo for å besøke Natascha og Anders. Når vi kom fram på kvelden hadde dei laga klart med god middag...

Arsenalkamp!

Fredag for vel ei veke sidan reiste Øyvind, Espen og eg til Stavanger for å sjå Viking spele mot sjølvaste Arsenal! Espen og eg er Arsenal-fans, så vi hadde bagasjen full i...

Litt meir frå Odda

Vi hadde fantastiske dagar i Odda på jobb med mammografibussen. Det var så fint vêr kvar einaste dag, kjekke folk og god stemning. Eg og Ina jogga oss ein tur til på onsdagen, ...

Venezia

Heihei, eg tenkte at eg skulle prøve å bli litt flinkare til å blogge. Kvardagen min går for tida ut på å jobbe, trene, måle kjøkkenet og handle på ebay :-) Hehe.. Den sistnemnde er eg blitt heilt ...

Stord

Hei! No er eg på Stord. Eg er på jobb på mammografibussen denne veka. Det er veldig kjekt :) Vi har nettopp komt att frå restaurantbesøk. Eg kan anbefale fiskerestauranten ...

Gdansk

Hei! I helga (laurdag-tysdag) var eg og Øyvind på juleshopping i Gdansk. Vi hadde ein kjempeflott tur med mykje shopping, spaserturar, øl, god mat og snop!:)) Vi er snart ferdig med ...

Roma

Hoihoooi! Her kjem litt bilete frå då vi var i Roma. Etter San Marino køyrde vi til Terni. Der tok vi inn på hotell, så reiste vi med tog derifrå til Roma. Vi fekk ikkje så veldig mykje tid i Roma,...

San Marino

Same dag som vi var i Pisa og Firenze reiste vi også til San Marino. Vi var heilt i sjokk då vi kom køyrande og såg opp mot fjella og borgene som var der oppe. DET var San Marino. Åååå, så flott! E...

Firenze

Etter vi hadde vore i Pisa, reiste Øyvind, Ingvild og eg vidare til Firenze. Vi hadde eigentleg tenkt å droppe byen, men hadde høyrt mykje fint om den. Difor stoppa vi eit par timar, og ja, her var...

Bryllaup i Lucca, Italia

På fredag kom vi att frå ei fantastisk reise. Eg kallar den Eurotrip. Vi starta eventyrreisa (og hovudgrunnen til denne turen) i Lucca, der vi såg at finaste Natascha og Anders gifta seg! For eit f...

Aust-Europa

Då set vi på togstasjonen i Budapest. No skal vi vidare til siste stopp: Praha! Her er litt bilete frå togturane og stoppa våre:

København

Bella Sky: flott hotell! Vi har rom i 11. etasje, så utsikta er flott! Vi har vore på tivoli-gøøøy! :D I morgon reiser vi tiiiidleg til Italia.

Rosendal

Hei! Då er eg, Ina og Anita på jobb i Rosendal. I dag har vi gått tur etter jobb. Her er så fint! Sjekk dei fine bileta som eg tok:

Austevoll

Hei frå Austevoll! Vi er på jobb med mammografibussen no. Her er jo så flott! I går var eg og Tone ute og jogga- intervalltrening :-s Yeah! I dag er det sol og blå himmel u...

Flaum

Då er eg komt att frå Voss litt tidlegare enn planlagt, sidan jobben (Mammografibussen) vart øydelagt i flaumen. Hotellet vi var på tok inn vatn, som gjorde at straumen svann hen. Det var to nesten...

Norheimsund

Her er resten av bileta frå vakre Norheimsund:

Hei! No er eg på jobb i Norheimsund. Gu', kor fint her er! Her er bilete frå nyoppussa hotellrom:Meir oppdatering frå denne vakre staden kjem i morgon:) Natta

Kysthospitalet i Hagevik

Dette innlegget er lagt under kategorien "reiser" fordi det er om Hagevik. Der jobbar eg no. Og det er langt å reise. Litt langt. Men du og du kor fint! Kysthospitalet vart bygd på slut...

Oslo

Et så mykje sjokolade som du vil.... Oslo-informasjonsskriv Zara-shopping Siste kalendergåva frå Heidi vart brukt, øyredobbar!:)

Oslo, baby!

Siden jeg er i Oslo nå tenkte jeg at jeg kunne skrive dette innlegget på bokmål..... KØDDA!:) Eg reiser saman med Marta Elise, den flotte kollegaen min! :) Vi måtte stå opp FØR 05:00 i dag for å ...

Mammografibussen

På måndag til torsdag var eg, Marit og Anita på jobb på Stord med mammografibussen.Anita og Marit har pause. Kjekke jenter! Hotellrommet på Stord hotell På tysdag var vi og trena og onsdag ...

Kreta

Hei! Tenk at helga snart er over. I går laga eg middag til Øyvind, svinekjøt med ris og heimelaga saus. Med raudvin atåt. Mmm.. I dag bestilte vi forresten flybillettar til Longva til jul, hurra!...

Ventar på båten

På veg til Longva. Deilig med sol i Ålesund. Eg og Øyvind har fått overnatta med Tove i natt. No skal vi straks ta båten og treffe finingane mine :))

London, baby!

Eg og Øyvind har nettopp hatt fire fine dagar i London. Vi har shoppa, vore på musical, sett fotballkamp, drukke brus og diverse, tatt undergrunn og tog og mykje mykje meir. Eg har jo som vanleg...